Mapa Marzeń

Zdjęcie: www.demotywatory.pl

Czym jest? Jak to zrobić? Czy działa?

Jedni powiedzą, że to nieprawdziwe czary mary, inni zaliczą to do psychologii, oddziaływania na podświadomość, jeszcze inni nazwą to planem motywacyjnym. Znajdą się i tacy, co popukają się w czoło.
Ale…
Każdy człowiek marzy, każdy chciałby, aby jego marzenia się spełniały, większość intensywnie uczestniczy w spełnianiu tych marzeń. Każdy sposób dobry.




Ja o mapie marzeń usłyszałam przez przypadek od znajomej. Nie uwierzyłam w jej działanie, ale sama idea mi się spodobała. Pewnego nudnego wieczora pomyślałam „a co mi szkodzi?” Chwyciłam kalendarz i na którejś ze stron na szybko nabazgroliłam długopisem małe rysuneczki symbolizujące jakieś tam moje marzenia. Kalendarz zamknęłam, a o mapie równie szybko zapomniałam.

Ponad rok później porządkując rzeczy przed wyjazdem, w moje ręce trafił ów kalendarz. Jakie było moje zdziwienie, gdy uświadomiłam sobie ze wiele z tych rysunkowych życzeń się spełniło!!!

W tym roku również stworzyłam taką mapkę, ale już bardziej świadomie, „na poważnie”. Bo szczęściu można pomagać, prawda? A nawet trzeba. :)

Poniżej krótka instrukcja obsługi:

1) Jak wykonać?
- przygotowujemy sobie: kartkę, brystol, tablicę korkową lub zwykła kartkę papieru, kolorowe długopisy, kredki, flamastry, kolorowe gazety, nożyczki, klej.
- swoje marzenia możemy wycinać z gazet (przedmioty, osoby, symbole, które będą obrazować marzenie bądź się z nim kojarzyć), możemy rysować, możemy zapisywać w postaci słów, symboli, itp.
- mapę wykonujemy „na raz”, jeśli musimy przerwać pracę, postarajmy się aby skończyć w przeciągu 48h
- wykonaną mapę wieszamy w widocznym miejscu, bądź chowamy.
- aby prawidłowo rozmieścić nasze marzenia warto skorzystać z gotowego schematu:

Zdjęcie: www.google.pl


- aby nasza mapa miała największą moc powinniśmy wykonać ją dokładnie w dniu, kiedy Księżyc jest w nowiu.

Dni w roku 2016, kiedy Księżyc jest w nowiu to:
10 stycznia, 8 lutego, 9 marca, 7 kwietnia, 6 maja, 5 czerwca, 4 lipca, 2 sierpnia, 1 września, 1 października, 30 października, 29 listopada, 29 grudnia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz